Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
Menu

Sword Coast Legends - Status Gry

Sword Coast Legends - Status Gry I (10.30.2015) Sword Coast Legends - Status Gry I (10.30.2015)

Sword Coast Legends - Status Gry I

(30.10.2015)

"Z tej strony Dan Tudge, Dyrektor Sword Coast Legends oraz Prezydent n-Space, oddany weteran drużyn D&D, piszę do Was z informacjami na temat gry po premierze.

Sword Coast Legends zostało wydane w zeszłym tygodniu na platformy PC, Mac i Linux. Blisko współpracowaliśmy z Wizards of the Coast, aby zaoferować wam doświadczenia zbliżone do sesji gry w Dungeons & Dragons. Ekipa tworząca D&D była zaangażowana w powstawanie SCL od początku, stąd wiemy, że podzielają naszą ekscytację dotyczącą mnóstwa przygód, które staną się rzeczywistością za pośrednictwem Sword Coast Legends.

Wspólnie pragniemy prezentować wam urzekające, świeże RPG z epicką historią, kooperacją i dodatkowymi ciekawostkami dotyczącymi podróży po świecie i zwiedzania lochów, związanych z trybem Mistrza Gry w czasie rzeczywistym. Rezultat końcowy jest czymś, z czego jesteśmy niezwykle dumni - czymś, co uważamy że sprawnie wpasowuje się w zróżnicowany katalog tytułów z cyklu D&D rozsianych po wielu gatunkach, bez względu czy jest to MMO, Action RPG, konwencjonalne cRPG czy nawet arcadowy hack 'n' slash.

Jednakże, pierwsze oceny użytkowników wobec Sword Coast Legends były spolaryzowane. Podczas gdy wiele osób zakochało się w grze, jest oczywistym, że Sword Coast Legends nie sprostała oczekiwaniom licznej części społeczności. Osobom, które zdecydowały się dać upust rozczarowaniu mam do powiedzenia jedno:
"Słyszymy Was."

Jesteśmy bardzo niewielkim, niezależnym zespołem i nigdy nie zaszlibyśmy tak daleko gdyby nie Wy. Dziękujemy Wam za ciągłe wsparcie. W D&D drużyna to wszystko, a Wy jesteście dla nas najlepszą drużyną.

Mimo że tyle i tak bardzo pracowaliśmy nad wypuszczeniem SCL, jest to tak na prawdę dopiero pierwszy krok, fundament dla jeszcze lepszych doświadczeń, które pragniemy wam zapewniać poprzez ulepszenia i ciągły rozwój. Naszym celem zawsze było ofiarowanie Sword Coast Legends w ręce chętnych poszukiwaczy przygód i wspólna praca z nimi nad ulepszaniem tego doświadczenia. Mamy w zanadrzu agresywną listę aktualizacji i zawartości zaplanowanej na niedaleką przyszłość... aktualizacji, które będą Wam dane całkowicie za darmo, począwszy od DZIŚ!

Aktualizacja Halloween: "Dyniowa Łatka" : 30 Października

Nowa lokacja "Liars' Night" w klimacie Halloween

O tej aktualizacji pisaliśmy już tutaj: LINK

  • Cmentarzysko Mistrza Gry z ponad 35 nowymi obiektami do rozstawiania i nowym ekwipunkiem dla graczy
  • Przesuwanie ekranu myszką (opcjonalne)
    Gracze będą w stanie przesuwać kamerę za pomocą myszki. Klawisze WSAD oraz środkowy przycisk myszy będą działać jak dotychczas.
  • Automatyczne uzdrawianie poszukiwaczy przygód w Obozowisku
  • Przy wejściu do obozowiska, drużyna zostanie uleczona z wszelkich obrażeń jakie uprzednio otrzymała
  • Kolektywne zadania Mistrza gry będą wyświetlane na ekranie jako "x z y znalezionych"
  • Dodany klawisz skrótu dla wycentrowania kamery na graczu
  • Podwojono maksymalną długość tekstu konwersacji dla zadań Mistrza Gry podczas tworzenia kampanii
  • Dodano opcję zablokowania kursora wewnątrz okna
  • Poprawki błędów

Sword Coast Legends - Rozkład Jazdy

Pakiet dla Społeczności I: od 09.11.2015
(Community Pack I)

  • Odblokowanie dla graczy kampanijnych drzewek umiejętności
  • Udostępnienie unikatowych kampanijnych drzewek umiejętności kompanów
  • Zestaw natury:
    Nowy, otwarty leśny obszar o czystej powierzchni, przygotowany do dostosowania przez graczy za pomocą ponad 150 nowych obiektów Mistrza Podziemi (jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie - początkowo obiektów będzie dokładnie 171).
  • Możliwość zresetowania punktów umiejętności (Skill Respec)
    Postacie, które chcą zmienić poprzednio wybrane umiejętności, będą w stanie to zrobić. Można będzie odzyskać każdy punkt, co pozwoli na zmianę buildu, czy też ponowny wybór umiejętności bohatera. (nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że każdy kolejny punkt kosztował będzie więcej złota).
  • Schowki Graczy:
    Gracze mogli będą przechowywać swoje przedmioty w osobistych schowkach.
  • Testowanie Atrybutów
    Gracze mogli będą korzystać z rzutów umiejętności, które wezmą pod uwagę ich modyfikatory. Przykładowo, możliwe będzie wykonanie specjalnego rzutu na SIŁ (STR) i otrzymanie wyniku zmodyfikowanego przez wszelkie przedmioty i zdolności. (nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że możliwości będzie dużo więcej - rzut kością otrzyma postać prostego wzoru matematycznego)
  • Zwiększenie liczby dostępnych umiejętności potworów
    Niestandardowe stworzenia będą mieć do dyspozycji dodatkowe umiejętności.
  • Poprawki błędów i korzystanie z dalszych uwag społeczności SCL na ile czas pozwoli

Pakiet dla Społeczności II: od 30.11.2015
(Community Pack 2)

  • Nasza odpowiedź na uwagi społeczności SCL dotyczące tzw. ninja loot’ingu (czyli zabierania przez niektórych graczy wszelkich przedmiotów ze skrzyń bez wiedzy lub akceptacji reszty drużyny) w rozgrywkach multi-player
  • Dostępna nowa podrasa: Mroczny Elf - Drow (z dostępem do umiejętności Ciemność [Darkness] i Ogień Faerie [Faerie Fire])
  • Dodatkowe efekty wizualne dla MP (ogień, dym itd.)
  • Zmiany i ulepszenia dla zasad śmierci, całkowitych wipe'ów drużyny i stabilizacji, w tym nowe opcje dla graczy, którzy oczekują większych wyzwań
  • Obszar wioski i związane z nim obiekty dla Mistrza Podziemi do wykorzystania w modułach
  • Możliwość dodania tekstu dla BN (NPC - Bohaterów Niezależnych) widocznego po kliknięciu nich
  • Możliwość zmiany przez MP losowych wnętrz każdego obszaru
  • Blokowanie / Odblokowanie obszarów dostępne w każdym statusie przygody (Rozpoczęcie Przygody [give] / Zadanie Pośrednie [update] / Ukończenie Przygody [complete])
  • Poprawki błędów i uwzględnienie uwag społeczności SCL w zależności od czasu

Pakiet dla Społeczności II: Grudzień
(Community Pack 3)

Oficjalne wprowadzenie wsparcia dla Modów, uwzględniając:

  • Segmentowy edytor poziomów
  • Edytor rozgałęzionych dialogów
  • Regulowane systemy gry, np. czas trwania rundy, tabele łupów itp.

Rozwój tych opcji z udziałem społeczności rozpocznie się niebawem.

  • Opcja wyłączenia skalowania poziomu potworów w kampaniach MP
  • Poprawki błędów i uwzględnienie opinii społeczności graczy w zależności od czasu

„Gniew demonów” (Rage of Demons): Już wkrótce

Powrót do Podmroku (Underdark) w całkowicie nowej przygodzie będącej częścią linii fabularnej prawdziwego D&D „Gniew Demonów”, wraz z legendarnym wygnańcem, drowem Drizzt’em Do'Urden oraz jednymi z najgroźniejszych potworów jakie paraliżowały strachem Faerun w jego dotychczasowej historii.

  • Nowy kampanijny zestaw obszarów i obiektów do umieszczenia w modułach
  • Nowa grywalna rasa: Tiefling
  • Nowe stworzenia dostępne dla MP
  • Nowa grywalna klasa w oparciu o opinie społeczności graczy
  • Umożliwienie użycia stworzonych przez graczy postaci jako towarzyszy w Trybie Kampanii
  • Możliwość kontrolowania postaci poprzez klawisze WASD
  • Poprawki błędów i uwzględnienie opinii społeczności graczy w zależności od czasu

Zamierzamy kontynuować nasze starania także po nowym roku, lecz nie tylko te związane z treścią i bezpłatnymi DLC. Stale zbieramy wasze uwagi i łączymy je z naszymi własnymi planami. Powstałe zmiany i uzupełnienia zostaną opublikowane [TUTAJ] jeszcze w tym tygodniu, równocześnie zachęcamy do zgłaszania dalszych uwag do tego żyjącego, rozwijającego się dokumentu.

Chciałbym wyrazić moje najszczersze podziękowania (oraz nieskończoną wdzięczność całego naszego zespołu) dla wszystkich graczy z naszej społeczności oraz Design Council za ich niesamowite wsparcie odkąd pojawiły się pierwsze wzmianki o SCL.

Licząc graczy zalogowanych w poprzednich weekendowych HeadStart’ach i od zeszłotygodniowej premiery, łączny czas gry wyniósł już ponad 82 lata (!), w którym to czasie intensywnie rozwijaliście swoje przygody. Oznacza to naprawdę wiele zbadanych lochów, stworzonych treści, pokonanych boss’ów, zdobytych łupów i przeprowadzonych kampanii. W pewnym sensie, Sword Coast Legends to gra, która należy do graczy w tym samym stopniu jak do jej twórców.

Bardzo pragniemy słyszeć wasze przemyślenia na temat gry, abyśmy mogli pracować razem i sprawiać by SCL stawało się jeszcze lepsze. Podziel się z nami swoją opinią na forum (oraz u nas: LINK do polskiej Społeczności) i napisz recenzję jeśli rozpocząłeś już przygodę ze Sword Coast Legends. Ciężko pracujemy nad rozwojem nowych treści, poprawianiem błędów, poprawianiem ogólnych doświadczeń oraz aby dostarczać wam coraz bardziej rozwinięte narzędzia dla trybu Mistrza Podziemi.

Tak naprawdę to dopiero początek. Słyszymy wasze uwagi, życzenia i pragnienia głośno i wyraźnie, stale nad nimi pracując, z nadzieją że zostaniecie z nami, aby kontynuować przygodę.

Wyrazy szacunku, Dan Tudge, Dyrektor Sword Coast Legends,
Prezydent N-Space"

Źródłó: LINK
Przygotowali: Czar, Kavalorn oraz Sarr

Tymczasem zapraszamy Was wszystkich na nasze forum - rejestrujcie się!

Leave a comment

back to top

Nasze Portale