Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
Menu

Head Start 4 i Polskie Patch Notes

Head Start 4: Patch Notes (Lista Poprawek) Head Start 4: Patch Notes (Lista Poprawek)

Head Start 4 za pasem! Przedstawiamy polskie Patch Notes, prezentujące niektóre z ponad 2100 poprawek wprowadzonych do Sword Coast Legends przez n-Space, w odpowiedzi na informacje zwrotne od Graczy.

Lista Poprawek (Patch Notes) dla Head Start IV

Dodatki:

Nowe obiekty do umieszczania w trybie DM: Pluskająca się ryba [Flopping Fish], Tablica Ogłoszeń (Job Board), Totem Bandytów (Bandit Totem), Ogrodzenia [Bandytów] (Fence), Statua [Zamek] (Statue), Śmieci (Trash), Kilka Skrzynek (Crate Stack), Skrzynki [Bandytów] (Crates), Książki (Books), Otwarte Książki (Open Books), Gruz z kanalizacji 1 (Sewer Debris 1), Gruz z kanalizacji 2 (Sewer Debris 2), Grzyby [Szare] (Mushroom Cluster), Grzyby [Różowe] (Mushroom Cluster), Kolumna Tortur Drowów [diabelska] (Drow Torture Pillar), Duergarski Młot Automatyczny (Duergar Auto-Hammer), Pułapka na Niedźwiedzia (Bear Trap), Drewniane Krzesło [Połamane] (Wooden Chair), Stół Tortur Bandytów (Bandit Torture Table), Koksownik [Zapalony] (Brazier), Koksownik [Zgaszony] (Brazier), Koksownik [Magiczny] (Brazier), Lewitująca Magiczna Pochodnia [Zielone Płomienie] (Floating Magical Torch), Wisząca Latarnia Bandytów (Bandit Hanging Lantern), Pochodnia Bandytów (Bandit Torch), Pochodnia Bandytów [Mała] (Bandit Torch), Znicze na Kopcach Drowów (Drow Cairn Light), Statua Drowów [lekka] (Drow Statue Light), Ceramika [biała] (Pottery), Ceramika [brązowa] (Pottery), Butelki (Bottles), Szczątki Wilka (Wolf Corpse) i wiele więcej!

Ulepszenia w walce z Bossami: Zwiększono trudność dla walk z następującymi Bossami...

  • Mistrz Skrytobójców (Master Assassin)
  • Demoniczny Cień (Demonic Shadow)
  • Cień Nekromanty (Necromancer's Shade)
  • Beholder
  • Dodany Imp do Listy Niestandardowych Potworów Mistrza Podziemi (DM's Custom Creature List)
  • Dodany Succubus do Listy Niestandardowych Potworów Mistrza Podziemi (DM's Custom Creature List)
  • Trafienia Krytyczne: Suma obrażeń (liczba) zadawanych przez krytyczne trafienia będzie przedstawiała większą liczbą niż zwykłe obrażenia oraz będzie się dłuzej wyświetlać
  • Bronie wyższego szczebla, takie jak kradzież życia (life-stealing), powinny być teraz lepiej zbilansowane

Ulepszenia sieci:

  • Naprawiono poważny problem przepustowości związany ze Sprzedawcami (Vendors)
  • Poprawa niskiej przepustowości i słabego połączenia
  • Zwiększona przepustowość podczas walki
  • Liczne ulepszenia ogólnej przepustowości
  • Poprawiono poruszanie się postaci przeciwników oraz graczy sieciowych

Ulepszenia:

  • Mistrz Podziemi będzie mógł ustawić poziom trudności pułapki oraz ukrytych drzwi na "niemożliwą''. Oznacza to, że Mistrzowie Podziemi będą mogli zapieczętować części lochów przed graczami.
  • Mistrzowie Podziemi będą mogli ustawić poziom trudności pułapki i ukrytych drzwi "zawsze ukryte" co oznacza, że Mistrzowie Podziemi mogą uczynić ukryte obiekty wykrywalne bez umiejętności Szukania (Search) lub z niską MDR [WIS].
  • Gdy giną wszyscy bohaterowie, Punkty Życia (Hit Points) przeciwników zostają całkowicie odnowione, aby zwiększyć poziom wyzwania.
  • Mistrzowie Podziemi (Dungeon Masters) mogą teraz modyfikować poziom życia potworów w czasie rzeczywistym poprzez menu lub z użyciem klawiatury.
  • Nagrodami za Przygody (Quests) dla Mistrza Podziemi (Dungeon Master) są teraz losowe magiczne przedmioty.
  • Sprzedawcy, którzy dają zadania (Quests) będą oznaczeni Ikonką Przygody (Quest Icon) zamiast Ikonką Sprzedawcy (Vendor Icon).
  • Mapa świata pokazuje teraz Przygody (Quests) dla każdej lokacji, dzięki czemu gracze lepiej się zorientują gdzie je znaleźć.
  • Dodano nową animację do czaru Czarodzieja, "Deszczu Meteorów" (Meteor Swarm). Czar powinien wyglądać nieco groźniej.
  • Nowy efekt zaklęcia dodany do Umiejętności Regeneracji (Restore Ability).
  • Dodano przycisk pauzy taktycznej (UI) do Paska Skrótów.  
  • Bossowie mają nowe, ulepszone portrety.
  • Klawisz ESCAPE od teraz wyłącza menu MP.
  • Aktualizacja opublikowanych modułów nie kasuje już statystyk. Czyści tylko oceny modułu.
  • MP może już zbierać łupy MP podczas walki.
  • Zwierzęta Łowcy (Ranger) powinny mieć teraz poprawione wyszukiwane ścieżki i sztuczną inteligencję.
  • Okienko informacji o stworzeniu w Interfejsie MP pokazuje teraz frakcję stworzenia (Wrogie, Neutralne, Przyjcielskie) i czy owa istota posiada jakąś przygodę.
  • Wybrane przez MP istoty zachowują swoje informacje (imię, punkty życia, otoczkę) podczas gdy nimi manipulujesz poprzez menu.
  • Nowinka przy poruszaniu lokalizacjami: Przenoszenie lokalizacji na mapie MP wymaga potwierdzenia, dzięki czemu naprawiliśmy problem, kiedy lokalizacje mogły być przypadkowo przesunięte przy kliknięciu na nich.
  • Gracze zostanie poproszony ocenę MP tylko jeśli spędził w grze 5 lub więcej minut.
  • Wyłączyliśmy możliwość stawiania pułapek MP w Obozowisku Poszukiwaczy Przygód.
  • Skróty klawiszowe MP działają teraz i w trybie edycji.
  • Kiedy MP zmienia swój ognik, wygląd Ognika MP zmienia się też w Interfejsie.
  • DM mogą teraz używać klawiszy skrótów do używania łupów Mistrza Podziemi z paska skrótów.
  • MP nie mogą już umieszczać tekstów opisowych (action texts) na pojemnikach, które zawierają łupy.
  • Dodano możliwość przypisywania do klawiszy takich opcji Mistrza Podziemi jak Usuń Obiekt, Obracanie Obiektu w prawo i Obracanie Obiektu w lewo. Dodaliśmy również możliwość przypisania klawiszom funkcji F1 - "Mapuj Ping".
  • I wiele, wiele więcej!

Naprawione Bugi

  • Peleryny nie powinny już przyklejać się do głów postaci. "Czekamy na oklaski..."
  • Poruszanie się względem umieszczanych barier powinno być usprawnione.
  • Naprawiono błąd, kiedy Kompani (S.I.) czasami dołączali do drużyny bez punktów do wydawania na ich zdolności.
  • Peleryna Illydii nie powinna już przenikać przez jej talię (od strony klienta).
  • Martwi gracze nie powinni już być w stanie podświetlać wrogów dla drużny poprzez mgłę wojny.
  • Naprawiono błąd, kiedy łącząc się w trakcie sesji gracze otrzymywali poziom oddalenia kamery Mistrza Podziemi.
  • Naprawiono błąd, kiedy wyzwalacze zasadzek (ambush triggers) znikały, mimo że nie zostały uruchomione i spotkanie nie nastąpiło.
  • Naprawiono błąd, kiedy sprzedawcy MP nie posiadali żadnych przedmiotów wysokiego poziomu (niebieskich lub fioletowych), podczas gdy średni poziom drużyny wynosił 20.
  • Naprawiono błąd, kiedy MP otrzymywał działkę złota, które przeznaczone jest dla drużyny. (przepraszamy Mistrzów Podziemi!)
  • Naprawiono problemy związane z audio przedmiotu "Butelka Oliwy" (Flask of Oil).

I wiele, wiele więcej...

Aktualizacje Lobby Serwerów:

  • Stopnie Trudności gier powinny być widoczne.
  • Rozgrywki powinny jasno wskazywać, czy Mistrz Podziemi jest obecny w grze.
  • Oceny Mistrzów Podziemi powinny być widoczne.
  • Gracze mogą teraz sortować według oceny Mistrza Podziemi.
  • Gracze mogą teraz sortować według najpełniejszych lub najmniej pełnych drużyn.
  • Gracze mogą teraz sortować według Stopnia Trudności.
  • Zaktualizowaliśmy filtry zakresu, by gracze łatwiej odnajdywali rozgrywki w okolicach ich poziomów postaci.
  • Gracze mogą teraz widzieć Stopnie Trudności gry w Lobby, nawet jeśli gospodarz aktywnie je zmienia.
  • Dodano menu Sesji (Session Menu), które pokazuje wszystkie postacie w grze,  imiona ich graczy oraz nazwy Steam, wraz z informacjami o pingach. Stąd można także wyrzucać (jako gospodarz) lub zgłaszać nadużycia graczy.

Leave a comment

back to top

Nasze Portale