Warning
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_LIBRARY_NOT_LOADING
  • JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING
Menu

Sword Coast Legends - Pytania Graczy II

Sword Coast Legends - Pytania Graczy II Sword Coast Legends - Pytania Graczy II
Prev
Next »

Przed Wami druga i ostatnia część wywiadu z twórcą Sword Coast Legends, potężnej niespodzianki w świecie gier RPG, która powoli wyrasta na wielką nadzieję tego powracającego do łask gatunku. Z naszy danych wynika, że tytuł może się okazać ogromnym przełomem, stąd dobrze wiedzieć co w trawie piszczy - zapraszamy!

Sword Coast Legends - Pytania Graczy część II

Pytanie Gracza 9: Czy można będzie pauzować Tryb Multiplayer w Sword Coast Legends?

Dan Tudge: Przemyśleliśmy to, testowaliśmy i doszliśmy do wniosku, że w prostej formie nie ma to sensu. Pauzy w rozgrywce 4 graczy były bardzo irytujące, nawet kiedy stosowaliśmy pewne ograniczenia. W każdej chwili ktoś mógł wyjść coś przegryźć, a reszta graczy musiała na niego czekać. Obecnie pauza jest możliwa w trybie Single-Player z Mistrzem Podziemi (Dungeon Master), wtedy pauzować może gracz, nie Mistrz Podziemi.

Natomiast co do pauzowania przez Mistrza Podziemi - jesteśmy ciekawi, co macie do powiedzenia. Piszcie nam feedback. Rozważamy możliwości używania pauzy przez MP, przykładowo, jej użycie wpływało by na poziom Threat ("many", z której korzysta MP w trakcie uprzykrzania rozgrywki graczom) w taki i taki sposób.
Przy okazji, Threat działa również w taki sposób, by pozwolić na dużą dowolność, ale nie kosztem całkowitego zniszczenia rozgrywki. Jeśli MP zabije całą drużynę, nie będzie ona posiadać żadnego Threat, co odbije się negatywnie na możliwościach Mistrza. Zrobiśmy tu wiele więcej, na przykład zastosowaliśmy limity Threat na pomieszczenie, tak aby nazbyt dowcipny Mistrz Podziemi nie umieścił całego Gauntlet of Death (morderczy scenariusz D&D) w jednym pomieszczeniu...

Od Redakcji: Jeśli macie opinie, wymagania, życzenia w tej kwestii, piszcie u nas na forum: forum.swordcoast.pl
Developerzy nieustannie proszą o feedback, a my przekażemy go od Was bezpośrednio (nawiasem, n-Space bardzo cieszy istnienie naszego Portalu).

Dedrew: *pauzuje* AFK, gotuję obiad :P

Wywiad o Sword Coast Legends na Twitchu - Zapowiedź

Pytanie Gracza 10: Skąd w Sword Coast Legends wziął się ten cały "Threat"?

Dan Tudge: potrzeba było jakoś przekonać graczy do gry kooperacyjnej. W D&D Mistrz Podziemi nie jest wrogiem graczy, ale niestety tak już się utarło wśród komputerowców, że gra się przeciwko sobie. My staramy się ich przyzwyczajać i przekonywać do grania kooperatywnego. Jeśli ktoś chce, może grać i przeciwko graczom, no ale właśnie, jeśli zacznie zabijać graczy, grupa będzie tracić Threat, a przez to Mistrz Podziemi - swoją moc.

Generalnie, im lepszym będziesz Mistrzem, tym więcej uzyskasz Threat na te bardziej spektakularne wydarzenia dla Ciebie i graczy.

Pytanie Gracza 11: Czym się różni tryb Dungeon Crawl od trybu Campaing Creation?

Dan Tudge: To ważne pytanie. Osobiście uwielbiam przygotowywanie scenariuszy, całych kampanii w najdrobniejszych szczegółach. Ale to zajmuje czas. Mnóstwo czasu. A teraz przykładowo, jako gracz wiesz, że masz do dyspozycji kilka godzin i chciałbyś pograć jako Mistrz Podziemi. Znajdujesz grupę i pytasz, czy chcą zagrać w scenariusz skradany, może podziemia, przez które gracze przemkną w godzinę czy nawet cztery używając skradania się, rozbrajania pułapek. A może po prostu chcą się przebijać przez hordy potworów, kto wie, może nawet zwiedzić cały Underdark (Podmrok - podziemne Forgotten Realms, ojczyzna złych Mrocznych Elfów, Duergarów i Łupieżców Umysłu). To wszystko w trybie Dungeon Crawl przygotujesz w 5-10 minut.

Ale może jesteś typem kreatywnej osoby, która zapragnie stworzyć graczom wielką kampanię. Taką, którą rozegrają w ciągu tygodni czy nawet miesięcy. Po to właśnie stworzyliśmy tryb Campaign Creation. Na razie jednak o nim nic już nie powiem - więcej szczegółów wyjawimy zbliżając się do Targów E3.

W tym miejscu dodatkowe pytanie zadał rozmówca Dana Tudge:

Prowadzący: Czyli mogę uznać, że w Trybie Tworzenia Kampanii będę w stanie odtworzyć swój ulubiony moduł do Dungeons & Dragons?

Dan Tudge: (uśmiecha się) Zdecydowanie. To był właśnie cel, takie zadanie mieli przed sobą developerzy zajmujący się Campaign Creation: musieli przygotować narzędzie, w którym mogli będą odtworzyć swe ulubione przygody do D&D bezpośrednio w Sword Coast Legends.

Prev
Next »

Leave a comment

back to top

Nasze Portale